Amazon, compania fondată de cel mai bogat om al Planetei, Jeff Bezos a creat un dispozitiv de monitorizare a perioadei de somn, cu ajutorul unui radar. Mai precis este vorba despre un dispozitiv touchless care folosește senzori radar pentru a urmări somnul unei persoane, dar nu cu rol de supraveghere, ci pentru a contribui la îmbunătățirea somnului.

„Utilizarea senzorilor radar în urmărirea somnului ar putea îmbunătăți gradul de conștientizare a importanței somnului pe de o parte și gestionarea igienei somnului, pe de altă parte care, la rândul său, ar putea produce beneficii semnificative pentru sănătate pentru mulți americani”, a declarat Amazon în documentele sale din iunie.

În acest sens, Amazon a obținut permisiunea Comisiei de comunicații federale (FCC) pentru a crea acest dispozitiv.

AmazonFoto: Shutterstock

Instrumentul creat va fi unul staționar, iar Amazon „intenționează să utilizeze capacitatea radarului de a capta mișcare într-un spațiu tridimensional pentru a permite funcționalități de urmărire a somnului fără contact”, scrie Business Insider.

Citeste si:
Amazon amâna data la care angajaţii vor reveni la birou pentru...
Amazon amâna data la care...

Acesta nu ar fi primul dispozitiv de monitorizare a sănătății lansat de Amazon. În august 2020, a lansat „Amazon Halo”, un ceas portabil de monitorizare a fitnessului care pretinde că analizează cu precizie starea emoțională a purtătorului din vocea lui, precum și calculul grăsimii corporale.

Compania a dezvoltat, de asemenea, tehnologie biometrică pentru magazinele sale fizice. Unele magazine Whole Foods (deținute de Amazon) permit cumpărătorilor să plătească scanându-și palmele.

Sursa foto: Pexels

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri