Un client a lăsat bacșiș în valoare de 10.000 de dolari chelnerilor dintr-un restaurant din Gainesville, din nordul Floridei. Shawn Shepherd, patronul localului Wahoo Seafood, a povestit cum clientul a cerut să vadă toți chelnerii care au lucrat în ziua în care el a cinat în oraș.

”Clientul a spus că a apreciat faptul că au venit și că îi pare rău de perioada dură prin care au trecut. A zis că dorește să lase 1.000 de dolari fiecăruia dintre ei”, a povestit patronul restaurantului, scrie BusinessInsider.

Cu toate acestea, clientul a consumat de doar 144,46 dolari, potrivit notei achitate.

Sursa Foto: Wahoo Seafood/ Facebook

Patronul a mărturisit că acesta este cel mai mare bacșiș pe care personalul său l-a primit vreodată în cei 35 de ani ai afacerii sale.

Pandemia a reprezentat cea mai grea lovitură pentru industria restaurantelor, din martie 2020 până în martie 2021, un restaurant din zece din SUA închizându-se pentru totdeauna.

Restaurantele care au supraviețuit s-au confruntat cu situații dificile, impuse de restricțiile COVID, cum ar fi lipsa forței de muncă sau clienți care refuzau să poarte masca acolo unde era obligatorie. În acest sens, mai mulți angajați ai restaurantelor au declarat că au fost amenințați și bruscați în momentul în care au rugat clienții să poarte masca. Mai mult decât atât, la rugămintea de a arăta dovada vaccinării, unii dintre clienți au ales să tușească în fața personalului din restaurant.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri