Grupul PepsiCo va majora prețul la băturuile Pepsi și la cipsurile Lay’s din cauza costurilor mari la materiile prime, salarii și transporturi. Reprezentanții PepsiCo spun că vor fi nevoiți să crească prețurile, iar clienții vor accepta să plătească mai mult, scrie Retail Detail.
Compania va crește prețurile la gustări și băuturi răcoritoare în al patrulea trimestru al acestui an și în primul trimestru al anului viitor, a declarat directorul financiar Hugh Johnston într-un înterviu pentru Bloomberg.
„Bilanțul consumatorilor este în general destul de sănătos în zilele noastre”, crede CFO, ceea ce înseamnă că poate face față unui anumit nivel de creștere a prețurilor.
PepsiCo nu este singurul producător de alimente care a anunțat creșteri de prețuri: Coca-Cola și Procter & Gamble, de exemplu, au făcut deja acest lucru. Costurile în creștere pentru materiile prime, salariile și transportul sunt principalele motive.
PepsiCo a avut un trimestru excelent, cu o creștere organică de 9%. Această cifră ar fi putut fi chiar mai bună dacă producătorul nu s-ar fi confruntat cu unele blocaje în lanțul de aprovizionare: uneori a existat o lipsă de sticle PET și aluminiu pentru conservele de băuturi răcoritoare. Pentru întregul exercițiu financiar, producătorul se așteaptă acum la o creștere de 8%.
Sursa foto: Unsplash
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: