Febra NFT-urilor(non-fungible token), jetoane virtuale care reprezintă cheia de acces a posesorului la un bun digital, își face simțită prezența și în industria HoReCa. Un antreprenor a început deja să vândă pe blockchain abonamente pentru un restaurant pe care plănuiește să-l deschidă în 2023 și la care poți intra doar dacă ești membru.

Gary Vaynerchuk vrea să deschidă Flyfish Club în 2023, un restaurant cu fructe de mare ce va fi situat în New York. Accesul se va face doar pe baza unui NFT care să dovedească faptul că esti membru al Flyfish Club.

Până în prezent au fost vândute 1.500 de NFT-uri pe baza cărora posesorii pot avea acces la restaurantul ce urmează să fie deschis, conform Fortune.com.

Prețurile abonamentelor, în momentul lansării de pe 7 ianuarie, au început de la 2,5 ether(8.200 de dolari la acel moment) pentru acces nelimitat la restaurant, cocktail bar și terasa din cadrul locației. Au fost puse în vânzare și abonamente premium cu un cost de 4.25 ethereum(aproximativ 14.000 de dolari la momentul vânzării inițiale) pentru cei care doresc să beneficieze de facilități extra, precum accesul la un restaurant cu specific japonez care va funcționa tot în cadrul locației.

Retail jobs

O parte dintre cei care au cumpărat token-urile în cadrul lansării de pe 7 ianuarie au început deja să le vândă pe OpenSea, un marketplace online de NFT-uri.

Deși calitatea de membru poate fi obținută prin intermediul tehnologiei blockchain, cei care trec pragul locației vor fi nevoiți să-și ia portofelul cu ei pentru a plăti, deoarece consumația va putea fi achitată doar cu dolari americani.

Sursa foto: YARUNIV Studio / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri