Supermarketurile din Franţa se alătură efortului naţional de a reduce consumul de electricitate al ţării, deoarece vremea rece şi întreruperile de la reactoarele nucleare au făcut ca preţul energiei pe plan intern să ajungă la cel mai ridicat nivel din ultimii 13 ani.

Cel mai mare retailer francez, Carrefour, a anunţat că reduce consumul de energie, folosind metode cum ar fi "reducerea căldurii în birouri şi a iluminatului în cele 400 de magazine din Franţa", a declarat un purtător de cuvânt pentru Bloomberg, scrie Agerpres.ro.

Compania răspunde astfel solicitărilor operatorului de reţele electrice din Franţa către companii şi gospodării de a reduce consumul de energie pentru a face faţă cererii, cuplată cu vremea rece şi întreruperile de la reactoarele nucleare. În condiţiile temperaturilor negative de la Paris, 25 dintre cele 56 de reactoare nucleare ale companiei de stat Electricite de France sunt deconectate.

La bursa de energie Epex Spot, preţul energiei a ajuns la cel mai ridicat nivel din octombrie 2009.

Pentru a face faţă cererii ridicate, EDF a anunţat că va majora producerea de energie la unităţile care sunt folosite în special în timpul iernii.

Bengt P. Longva, analist la compania de consultanţă StormGeo Nena AS, a explicat că, deşi cererea de energie rămâne restul de ridicată, "problema principală este nivelul scăzut al producţiei la reactoarele nucleare".

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri