Jon Worth este un britanic care vrea să demonstreze lumii întregi cât de frumoase sunt călătoriile cu trenul în Europa. Bărbatul va începe o călătorie de 40 de zile în Europa, timp în care va traversa, cu trenul, 24 din cele 27 de țări ale Uniunii Europene și va trece prin 83 de puncte de trecere a frontierei.

„Călătoria cu trenul are o anumită magie și îți dă un sentiment general de dragoste”, spune Jon Worth, un britanic care urmează să înceapă o călătorie de 40 de zile cu trenul, prin aproape toată Europa, inclusiv România. Bărbatul vrea să demonstreze că un drum străbătut cu trenul, prin Europa, nu reprezintă un „coșmar logistic”, după cum îl numește toată lumea, scrie Euronews.

De ce a ales britanicul să vadă Europa din tren

Ideea a apărut când lui Jon i-a trecut prin fața ochilor lista a 15 proiecte feroviare pentru „O Europă mai bine conectată” a fostului membru al Parlamentului European, Michael Cramer. Politicianul a realizat câteva cercetări în 2015 și a realizat că rețeaua feroviară a Europei s-a împotmolit în cele 15 verigi lipsă care ar fi relativ ușor și ieftin de reparat.

Retail jobs

Jon Worth a decis să revizuiască lista pentru a vedea dacă a existat vreun progres în ceea ce privește liniile. A constatat că doar unul dintre cele 15 puncte care trebuiau reparate au fost finalizate.

Călătorul a făcut un apel pe rețelele sociale și i-a întrebat pe urmăritorii săi ce funcționează și ce nu în transportul feroviar transfrontalier și de ce. Răspunsurile au venit în număr foarte mare. Oamenii au început să povestească despre o mulțime de dificultăți în toată Europa.

„Așa că apoi am spus. Ei bine, câte zile ți-ar lua de fapt să treci toate aceste granițe?”, și-a spus bărbatul.

A calculat că va dura 30 de zile, dar pentru a se asigura că are suficient timp la fiecare oprire, a decis că toată călătoria cu trenul va dura 40 de zile.

Ce probleme are infrastructura feroviară din Europa

După cum vede Jon, există patru probleme principale care trebuie abordate. De pildă, în unele locuri există șine, dar acestea nu mai sunt active, în timp ce în alte locuri, șinele există, dar trenurile nu mai circulă.

Citeste si:
Biletele de tren CFR se scumpesc cu 20%, de la 1 iulie
Biletele de tren se scumpesc...

„A treia problemă este că în anumit porțiuni, trenurile circulă, dar circulă cu o regularitate sau un orar care nu mai este valabilă. Deci nimeni nu le-ar folosi pentru că există doar un tren pe zi sau sunt doar două trenuri pe săptămână”, spune Jon Worth.

Ultima problemă, crede el, este legată de logistică. Faptul că nu poți rezerva online un bilet online pentru călătoriile transfrontaliere sau faptul că prețul crește vertiginos pentru anumite părți ale călătoriei, în diferite țări, reprezintă o piedică.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »


Setari Cookie-uri