YouTube a anunțat că a încheiat un parteneriat cu platforma de comerț electronic Shopify pentru a permite utilizatorilor din platforma video să cumpere produse fără a părăsi site-ul său, relatează CNBC.

Acest parteneriat înseamnă că un utilizator care vizionează un videoclip pe YouTube poate vedea o listă de articole pe pagină despre care un creator de conținut crede că ar putea fi interesat.

Dacă vizionați un videoclip pe un canal tehnologic YouTube, este posibil să vedeți o listă de gadgeturi pe care le puteți cumpăra direct de pe pagină folosind Shopify. Sau ați putea vedea produse de machiaj pe un canal de frumusețe. Creatorii pot gestiona ce produse sunt incluse folosind tabul „Cumpărături” din YouTube Studio.

Întregul proces de achiziție va avea loc în timp ce utilizatorul urmărește și un videoclip, ceea ce ar putea ajuta YouTube să rețină spectatorii care altfel ar fi părăsit site-ul pentru a cumpăra un produs în altă parte. Compania a spus că intenționează să extindă funcțiile de cumpărături și la videoclipurile live, scurte și lungi.

Oficialii YouTube au anunțat că utilizatorii din S.U.A., Brazilia și India vor vedea produsele pe care le pot cumpăra în secțiunea Explorare începând de săptămâna viitoare, iar alte țări vor fi lansate mai târziu în acest an.

Acțiunile Shopify au crescut cu aproximativ 2,5% în urma anunțului făcut de YouTube.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri