O afacere de familie din Japonia vinde unele dintre cele mai căutate produse congelate din lume – cu livrare practic peste o generație.

Crochetele congelate de vită Kobe și cartofi de la Asahiya sunt probabil produsul cu cel mai lung termen de livrare din lume, scrie CNN. Dacă dai acum comandă la mica măcelărie din orașul japonez Takasago, livrarea se va face peste 30 de ani.

Compania are aproape un secol vechime și s-a specializat în vânzarea de produse din carne, inclusiv vită Kobe. În anii ‘2000, produsele sale congelate au devenit brusc faimoase datorită Internetului – iar cererea uriașă a făcut ca termenele de livrare să ajungă la ordinul deceniilor.

Asahiya produce mai multe tipuri de crochete, unele ceva mai accesibile. Dacă crochetele ”Extreme” de vită și cartofi se livrează în 30 de ani sau chiar mai mult (32, la ora actuală), cele ”Premier” au un termen de numai 4 ani. Pe de altă parte, prețul este extrem de mic pentru un produs din vită Kobe: doar 18,4 dolari pentru o cutie cu 5 crochete, în condițiile în care doar carnea dintr-o singură bucată costă 2,7 dolari, spune fondatorul companiei. Asahiya vinde în pierdere pentru că vrea să îi facă pe clienți să cumpere apoi și alte produse din vită Kobe – dar, din același motiv, și producția de crochete este foarte redusă, doar 200 pe zi.

FOTO: Asahiya

La ora actuală, scrie CNN, sunt livrate comenzile făcute în urmă cu 10 ani. Sunt doar comenzi interne și în continuare sunt vândute în pierdere. Una dintre cele mai impresionante povești a fost cea a unui client suferind de cancer care a trecut printr-o operație extrem de dificilă și le-a scris celor de la Asahiya că singurul care l-a motivat să trăiască a fost așteptarea livrării crochetelor.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri