Lanţul de supermarketuri Ahold Delhaize se aşteaptă în semestrul doi din 2023 la încetinirea inflaţiei produselor alimentare în Europa, a anunţat directorul general Frans Muller, după prezentarea rezultatelor trimestriale, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Muller a declarat că se aşteaptă în semestrul doi din 2023 la încetinirea inflaţiei produselor alimentare în Europa, în special la preţul uleiului de floarea soarelui şi la preţul ouălor.

Ahold, care obţine mai mult de jumătate din veniturile sale în SUA, a raportat vânzări trimestriale de 21,62 miliarde de euro (23,80 miliarde de dolari), în timp ce analiştii estimau 21,5 miliarde de euro.

Vânzările online pe piaţa americană au urcat în ritm anual cu 11,9%, astfel încât la nivel global vânzările online au înregistrat un avans de 5,9%.

Profitul operaţional trimestrial s-a situat la 822 milioane de euro, în linie cu aşteptările analiştilor, de 823 milioane de euro.

Acţiunile Ahold au scăzut cu 1,7% după ce compania a raportat o scădere la 2,8% a marjei profitului operaţional în Europa, din cauza costurilor mai ridicate cu energia şi a grevei de la Delhaize Belgia. Analiştii estimau o marjă de 3% în Europa.

Retailerul, care operează brandurile Food Lion, Giant, Hannaford, şi Stop & Shop în Statele Unite şi Albert Heijn în Ţările de Jos, a depăşit aşteptările analiştilor privind vânzările în primul trimestru din 2023, datorită avansului înregistrat pe piaţa americană, unde marja profitului operaţional a urcat la 4,8%.

Ahold, care are de asemenea supermarketuri în Cehia, Grecia, Portugalia, România, Serbia şi Indonezia, a anunţat că Jolanda Poots-Bijl va prelua de la 1 octombrie funcţia de director financiar, înlocuind-o pe Natalie Knight.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri