14 Iunie 2007

Divizia de bauturi a grupului Cadbury se pregateste de extindere

Divizia americana de bauturi a grupului Cadbury Schweppes Plc. se pregateste de separarea de compania-mama prin lansarea unor noi marci si prin extinderea ofertei brandurilor existente, a declarat pentru Reuters un inalt responsabil al grupului, anunta NewsIn.

Presedintele si directorul executiv al Cadbury Schweppes Americas Beverages, Gill Cassagne, a declarat intr-un interviu acordat agentiei Reuters ca grupul pe care il conduce dezvolta un produs denumit "apa imbunatatita", insa nu a oferit detalii despre arome, forma sticlelor sau distributie.

Apa imbuteliata imbunatatita cu vitamine si minerale reprezinta ultima tendinta de pe piata bauturilor, de cand Coca-Cola a cumparat grupul Glaceau, specializat in imbutelierea de apa imbogatita cu vitamine, in iunie.

Grupul britanic Cadbury, care este cel mai mare producator de dulciuri din lume, planuieste sa isi separe diviziile de dulciuri si bauturi.

Lassagne a precizat ca urmatorul pas pentru producatorul bauturilor Dr. Pepper,Sunkist, Canada Dry si 7 UP il reprezinta extinderea vanzarilor de bauturi carbogazoase intr-un ritm ce depaseste media industriei.

Beneficiind de pe urma vanzarilor substantiale de bauturi, CadburySchweppes a declarat ca a inregistrat o crestere de 1,3% a vanzarilor de bauturi in Statele Unite, depasind grupurile Coca-Cola si Pepsi Co., precum si intre sectorul, care a inregistrat, in medie, o scadere a vanzarilor de 0,6%.

Cadbury Schweppes a anuntat saptamana trecuta preluarea companiei romanesti Kandia- Excelent, precizand ca doreste sa devina cel mai mare actor de pe piata.



Citeste si