Retailerul german Lidl testează în zece supermarketuri din Olanda puncte de reumplere a recipientelor de detergent, astfel încât clienții să nu mai fie nevoiți să cumpere unele noi, ci să le umple pur și simplu pe cele vechi.

Prin această mișcare, Lidl are scopul declarat de a contribui la reducerea plasticului, urmărind ca până în anul 2025 să reducă folosirea acestuia cu 30%, transmite retaildetail.eu.

Programul de test va fi derulat pe parcursul a șase luni, iar clienții vor putea vedea afișat pe un ecran special cât plastic salvează cu fiecare reumplere a așa-numitelor containere reutilizabile, mai precis recipientul special în care aceștia introduc detergentul care le este pus la dispoziție de Lidl.

Mai mult, aceștia își pot alege de pe un ecran detergentul favorit cu care să umple aceste containere, iar ulterior le poziționează în așa fel încât acestea să fie umplute.

Și mai interesant, însă, pentru acest lucru ei nu au nevoie să scoată capacul, ceea ce asigură un proces "curat", după cum asigură retailerul.

Un sistem inițial a mai fost testat de asemenea și în Marea Britanie, după cum informează thegrocer.co.uk, mașinile respective de reumplere a detergentului fiind concepute de un start-up din Chile pe nume Algramo.

"Suntem foarte mândri de cea mai nouă inovație a noastră, care le va permite consumatorilor să economisească bani și să reducă consumul de plastic", declara la vremea respectivă Mark Newbold, Manager CSR al Lidl Marea Britanie.

Sursa foto: Shutterstock / Daisy Daisy

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri