24 Noiembrie 2023

Mișcare surprinzătoare pentru cea mai cunoscută băutură răcoritoare din lume: lansează un ceai într-o mare țară asiatică



Coca Cola, cea mai cunoscută băutură răcoritoare din lume, a anunțat faptul că își va diversifica oferta, urmând să lanseze un ceai pe piața din India.

Compania a anunțat în acest sens un parteneriat cu un producător de ceai din Darjeeling, zonă din India cunsoscută de altfel pentru sortimentele de ceai pe care le produce, după cum arată foodtechbiz.

Ceaiul lansat de Coca Cola se va numi "Honest Tea" (Onest, n.r.) și va fi produs în colaborarea cu Makaibari, cea mai veche plantație de ceai din Darjeeling.

Mișcarea are avea la bază dorința companiei de a diversifica oferta pentru o piață uriașă, cum este India, unde cultura ceaiului este adânc înrădăcinată.

Totodată, însă, Coca Cola vrea în acest fel să intre în competiție directă cu gigantul grup TATA, care, pe lângă domeniile în care este deja implicat din punct de vedere al producției, cum ar fi producția de autovehicule (Tata Motors), de software, siderurgică, de sare, sau de energie, a intrat în anii trecuți și pe cea a producției de ceai (prin divizia Tata Consumer Products).

Prețul băuturii, care a fost lansată pentru moment numai în ecommerce și are arome de ceai sau de mango, este de 50 de rupii (0.55 EUR).

Conform sursei citate, băutura este destinată "femeilor și bărbaților care vor să ducă un stil de viață echilibrat" și promite "un moment de bine" la fiecare înghițitură de Honest Tea.

Istoria Honest Tea este însă mult mai veche, produsul fiind lansat în 1998, cumpărat de Coca Cola în 2011, pentru ca în 2018 cunoscutul producător să anunțe că renunță la această marcă.

Prin anunțul recent, însă, conform sursei citate, dar și a altora, Coca Cola pare să fi decis să revigoreze acest brand tocmai pe piața din India.



Citeste si