Times Square s-a colorat în roşu, galben şi albastru, iar de Ziua Naţională a României campania "365 Days of Romania in Times Square" a adus brandurile şi valorile româneşti cu mesaje puternice pe cel mai iconic billboard din lume, scrie Agerpres.

Primele branduri româneşti prezente în Times Square din New York, în cadrul unei ample campanii de promovare, sunt Arctic, cel mai puternic brand românesc, conform BrandRO, şi Vola.ro.

"Americanii, dar şi turiştii străini aflaţi în New York se trezesc pe 1 Decembrie alături de brandurile româneşti Arctic şi Vola.ro, mesajele lor urmând să ruleze de Ziua Naţională a României, în cadrul proiectului '365 Days of Romania in Times Square'. Iniţiativa aparţine echipelor Blindspot, Biz şi Rusu+Borţun şi îşi propune să promoveze global valorile şi tradiţiile locale cu ajutorul brandurilor şi companiilor din România", se arată într-un comunicat al iniţiatorilor proiectului.

Au mai răspuns pozitiv proiectului brandurile Romstal, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo, care îşi vor începe campaniile în 2024.

Prin "365 Days of Romania in Times Square", timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului.

Vizibilitatea este asigurată în România de echipa Biz pe toate canalele media, iar brandurile care îşi doresc să ia parte la această iniţiativă vor putea beneficia de consultanţă din partea Brand Growers - agenţie specializată de consultanţă, design şi retorică de brand.

"Este un proiect 'Go big, or go Home', prin care promovăm valorile româneşti la nivel global. Cei mai buni ambasadori ai României, alături de sportivi, sunt brandurile şi antreprenorii, care duc ţara mai departe şi pun România pe harta lumii", a precizat Marta Uşurelu, Owner al revistelor Biz şi Haute Culture Magazine.

Proiectul este deschis atât brandurilor internaţionale care doresc să transmită un mesaj despre valorile româneşti, cât şi brandurilor locale şi antreprenoriale care îşi doresc să facă parte din această iniţiativă, se mai spune în comunicat.

"Poate avem cel mai bun lapte din Ardeal, poate suntem cei mai amuzanţi din regiune, poate cineva să spună 'Visit Sibiu', nu contează. Acum poate să o facă în Times Square sub o platformă unitară, vorbind despre România, şi totul la o treime din ce ar însemna o campanie standalone pe Nasdaq", a precizat şi Matei Psatta, CMO al Blindspot.

"Cred că brandurile româneşti sunt cel mai bun ambasador al României. Prin valorile în care cred şi pe care le manifestă în tot ceea ce fac, reuşesc să spună ceva despre autenticul local în context global. Cu #365daysofRomania în Times Square vrem să inspirăm brandurile să exprime colaborativ şi în forţă de dragul României", a arătat Cătălin Rusu, CCO & CEO Rusu+Borţun.

Sursa foto: Facebook/Matei Psatta

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri