16 Februarie 2024

Lidl face o schimbare majoră în felul în care afișează prețurile produselor în Marea Britanie



Retailerul Lidl a introdus o schimbare majoră în magazinele sale din Marea Britanie, renunțând la afișajul de hârtie al prețurilor pentru a trece, în schimb, la cel electronic.

Schimbarea vine după un test în două orașe britanice, test pe care Lidl l-a găsit reușit, după cum informează gbnews și este de aștepat să se încheie până la finalul anului 2024.

Conform companiei, măsura va reduce emisiile de carbon și va ajuta la impulsionarea operațiunilor din magazine.

Concret, este vorba despre faptul că etichetele clasice de hârtie vor fi înlocuite de afișaje electronice, ceea ce, transmite retailerul, va reduce consumul de hârtie și cerneală, dar va crește și eficiența angajaților.

Totodată, mai notează sursa citată, în acest fel personalul Lidl va avea mai mult timp să se ocupe de cererile clienților, din moment ce nu va mai petrece timp actualizând prețurile produselor.

Compania mai spune și faptul că măsura va duce la o economie de 220.000 lire sterline (257.000 euro).

"Este încă un pas pe care îl facem pentru a reduce impactul pe care îl generăm asupra mediului", a transmis un reprezentant al companiei, conform sursei citate.



Citeste si