26 Septembrie 2007

Noul presedinte Metro Group pune accentul pe divizia de magazine Real

Eckhard Cordes, noul presedinte si director executiv al grupului german de retail, Metro a anuntat ca prioritatea sa este sa puna pe linia de plutire divizia Real si lantul de magazine Kaufhof, potrivit planetretail.net.

Cordes a declarat ca nu intentioneaza sa vanda divizia Real Hypermarket sau Kaufhof. In urmatoarele luni, Cordes intentioneaza sa analizeze situatia si sa continuie managementul activ al proprietatilor imobiliare ale companiei. Profiturile rezultate din aceste activitati vor fi investite. El a adaugat ca nu planifica anulari substantiale de investitii, dar daca unele unitati nu aduc valoare pe termen mediu, nu exista garantii pentru pastrarea lor, se arata pe pagina planetretail.net, potrivit NewsIn.

La sfarsitul lunii septembrie, Hans - Joachim Korber, fostul presedinte si CEO al Metro Group, a solicitat Consiliului de Administratie, ca incepand cu 31 octombrie 2007, sa fie eliberat din functia detinuta. Comitetul pentru resurse umane din cadrul Consiliului de Administratie a recomandat atunci acceptarea solicitarii si a propus consiliului numirea lui Eckhard Cordes ca presedinte al Consiliului de Conducere (Management Board).

Metro Group numara 270.000 angajati si opereaza in aproximativ 2.400 de locatii din 30 de tari. Metro Cash&Carry Romania, parte integranta a Metro Cash&Carry International, s-a lansat oficial in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. In prezent, reteaua de magazine numara 23 de centre de distributie.

Divizia Real Hypermarket e parte a grupului Metro AG si a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 70 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. Recent, Real a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart, in Polonia a preluat magazinele franceze sub brand Géant, iar in Rusia va achizitiona hipermarket-urile Marktkauf.

Real Hypermarket a intrat pe piata romaneasca in 2006 si a anuntat ca va investi aproximativ 140 milioane euro pentru deschiderea a sapte magazine in acest an. Tot in 2007 va fi deschis si primul magazin al retelei in Bucuresti, urmand ca pana la sfarsitul lui 2008 sa mai fie inaugurate alte trei hipermarketuri Real in capitala, potrivit oficialilor companiei.



Citeste si