14 Aprilie 2008

Vanzarile Cadbury au crescut cu 7% in primele trei luni din 2008

Cadbury raporteaza o crestere in vanzari de 7%, pentru primele trei luni ale acestui an, potrivit BBC News.

Grupul Cadbury, cel mai mare producator de dulciuri din lume, printre ale carui produse se numara ciocolata DairyMilk, guma de mestecat Trident si dropsurile pentru tuse Halls, a anuntat vanzari de 1,8 miliarde dolari (1,13 miliarde euro) pentru anul 2007, sub estimarile analistilor de 1,82 miliarde dolari (1,15 miliarde euro).

De asemenea, divizia nord-americana a Cadbury a estimat o crestere a venitului companiei de 3% in zona respectiva, oficialii acesteia declarand ca imaginea de ansamblu prevazuta pentru 2008 este “provocatoare”.

“Veniturile obtinute in primul trimestru al acestui an au fost impulsionate de performantele excelente pe care le-am avut cu productia de guma de mestecat, dar si de mediul de business favorabil de pe pietele emergente”, a spus directorul executiv al companiei, Todd Stitzer.

In Marea Britanie, surse din companie au declarat ca sunt multumite de vanzarile care s-au facut in perioada sarbatorilor de Paste, chiar daca sezonul de vanzari a fost scurt si Cadbury nu a sustinut un program sezonial de discount-uri la produsele sale, ca si alte companii de profil.

In plus, planul de separare a diviziilor de bauturi racoritoare din America de Nord in al doilea trimestru din 2008 este pe cale sa fie indeplinit chiar incepand cu inceputul lunii viitoare.

Directorul general al Kandia Excelent pe Romania, Sorin Alexandrescu, si-a anuntat retragerea din fruntea companiei pe care a condus-o inca din 2000, locul sau urmand a fi luat de Jose Bonito, care va ocupa functia de country director.

Sorin Alexandrescu a fost cel care a supervizat procesul de integrare a Kandia Excelent, care a fost achizitionata de catre Cadbury in 2007, astfel incat aceasta sa devina parte integranta a Cadbury.



Citeste si