6 August 2009

Scaderea consumului de cosmetice a erodat profitul P&G



Gigantul american Procter & Gamble a inregistrat o scadere de 18,2% a profitului net aferent ultimului trimestru al anului fiscal incheiat la 30 iunie, pe fondul reducerii consumului de produse cosmetice si detergenti, scrie Bloomberg.
Compania a realizat un profit net de 2,47 miliarde dolari, sau 80 centi/actiune, fata de valoarea de 3,02 miliarde dolari, sau 92 centi/actiune, din aceeasi perioada a anului trecut.

"In anul fiscal 2009 si in principal in al patrulea trimestru, P&G s-a confruntat cu cel mai dificil mediu economic din ultimele decenii", a declarat presedintele consiliului de administratie, Alan George Lafley, informeaza NewsIn.

Veniturile familiilor din Statele unite au inregistrat in anul financiar ce s-a incheiat in iunie cea mai mare scadere de la inceperea masuratorilor, in 1960, a anuntat marti ministerul comertului.

Consumatorii au redus achizitiile produselor precum detergentul Tide si crema de fata Olay, pentru a face economii, in contextul cresterii somajului.



Citeste si