6 August 2009

Lufthansa isi despagubeste pasagerii care au parte de un sejur ploios



Compania aeriana Lufthansa a decis sa-si despagubeasca pasagerii catre 36 de destinatii turistice care au parte de o vreme ploioasa in timpul vacantei, adica atunci cand precipitatiile depasesc 5 milimetri pe metru patrat.
"In cazul in care precipitatiile strica visul unui sejur insorit, Lufthansa vrea sa insenineze atmosfera, prin acordarea a 20 euro de persoana pentru fiecare zi”, au declarat reprezentantii companiei.

Vor fi rambursate numai zece zile ploioase, echivalent cu 200 euro pe bilet.

Aceasta "garantie de timp frumos" va fi valabila gratuit pentru zborurile din perioada 1 septembrie - 31 octombrie, cu intoarcerea pe 8 noiembrie, cel tarziu, catre mai multe destinatii din sudul Europei (Madrid, Barcelona, Lisabona, Roma, Venetia, Bastia, Bilbao, Faro, Florenta), catre Marsilia si Nisa, in Franta, precum si catre mai multe orase din America de Nord, Africa si Emiratele Arabe Unite.

Garantia este valabila numai pentru biletele rezervate pana la 18 august.

Aceasta oferta face parte din eforturile facute de compania aeriana pentru a stopa declinul numarului de pasageri. Numarul pasagerilor transportati de Lufthansa AG a scazut cu 6,1% in prima jumatate a anului 2009, ca efect al crizei economice mondiale. In perioada ianuarie-iunie, Lufthansa a transportat un numar de 26,7 milioane de pasageri, fata de 28,4 milioane de pasageri cu un an inainte.

Ca urmare a acestei scaderi, compania germana a lansat programul “Climb 2011”, care prevede reducerea cu 1 miliard de euro a costurilor anuale, dar si reducerea cu 20% a personalului administrativ.

Lufthansa este o companie aeriana cu centre de operare pe aeroporturile din Frankfurt si Munchen si cu o baza la aeroportul din Dusseldorf.

Germanii mai controleaza si companiile Swiss, Air Dolomiti, Eurowings si operatorul low-cost Germanwings.




Citeste si