25 Ianuarie 2010
Starbucks intra pe piata cafelei ready-to-drink din Europa
Compania Starbucks a anuntat ca va intra pe piata europeana a cafelei gata preparata (ready-to-drink), estimata la 368 milioane euro, potrivit publicatiei The Financial.
Starbucks a mai anuntat si semnarea unui acord cu compania Arla Foods, care se va ocupa de fabricarea, distributia si marketingul cafelei RTD in Europa.
Extinderea brandului Starbucks intr-un nou canal de distributie face parte din strategia pe termen lung a companiei care presupune prezenta in regiunile cu potential de crestere asa cum este Europa. “Succesul pe care l-am avut in pietele din America de Nord si Asia demonstreaza potentialul de dezvoltare al pietei ready-to drink la nivel global”, a declarat Rich DePencier, vicepresedinte Starbucks .
Arla Foods este una dintre cele mai mari companii de lactate din lume, cu o prezenta dinamica pe piata nord europeana.
Starbucks s-a bucurat de vanzari record pe piata cafelei gata pregatita inca din 1996 cand, impreuna cu PepsiCo, a introdus cafeaua ambalata Frappuccino. Mai tarziu, cele doua companii au mai lansat si DoubleShot espresso.
In 2005, Starbucks a introdus cafeaua Discoveries in Japonia, in join venture cu Suntory Foods pentru ca in 2007 sa intre pe piata coreana, iar in 2008 in China si Mexic.
Extinderea brandului Starbucks intr-un nou canal de distributie face parte din strategia pe termen lung a companiei care presupune prezenta in regiunile cu potential de crestere asa cum este Europa. “Succesul pe care l-am avut in pietele din America de Nord si Asia demonstreaza potentialul de dezvoltare al pietei ready-to drink la nivel global”, a declarat Rich DePencier, vicepresedinte Starbucks .
Arla Foods este una dintre cele mai mari companii de lactate din lume, cu o prezenta dinamica pe piata nord europeana.
Starbucks s-a bucurat de vanzari record pe piata cafelei gata pregatita inca din 1996 cand, impreuna cu PepsiCo, a introdus cafeaua ambalata Frappuccino. Mai tarziu, cele doua companii au mai lansat si DoubleShot espresso.
In 2005, Starbucks a introdus cafeaua Discoveries in Japonia, in join venture cu Suntory Foods pentru ca in 2007 sa intre pe piata coreana, iar in 2008 in China si Mexic.