26 Ianuarie 2010

Outsourcing-ul are efecte dure: Wal-Mart da afara 11.200 de angajati



Sam's Club, divizia celui mai mare retailer american Wal-Mart, va disponibiliza 11.200 de angajati in urmatoarea luna, dupa ce a angajat o companie care se va ocupa de promotiile din interiorul lantului de magazine, scrie Bloomberg.

Aproximativ 10.000 dintre angajatii part-time responsabili de promotii isi vor pierde serviciul in Statele Unite, dupa ce compania de marketing Shopper Events va prelua aceste sarcini, a anuntat directorul executiv al Sam's Club, Brian Cornell.

De asemenea, compania va disponibiliza 1.200 de angajati care lucrau la divizia de resurse umane.

Angajarea Shopper Events, care deja lucreaza pentru Walmart, face parte din strategia companiei de a imbunatati calitatea serviciilor.

Sam's, care concureaza cu rivalul Costco Wholesale, va folosi banii economisiti pentru a imbunatati produsele de larg consum, a anuntat directorul executiv.

"Aceasta nu este o miscare pentru reducerea costurilor, ci o consideram o investitie in consolidarea pozitiei noastre si atragerea de noi consumatori", a declarat Brian Cornell.

Shopper Events a anuntat ca vrea sa angajeze aproximativ acelasi numar de lucratori pe care Sam's Club i-a disponibilizat. Shopper Events gestioneaza demonstratii de cosmetice, testarea de echipamente si alte produse in cadrul magazinelor Wal-Mart.



Citeste si