28 Ianuarie 2011

Profitul gigantului P&G a scazut cu 19%



Profitul net al Procter&Gamble (P&G) a scazut cu 19% in primul semestru fiscal, incheiat in decembrie, la 6,41 miliarde de dolari, iar vanzarile au urcat cu 2%, la 41,46 miliarde de dolari, potrivit datelor publicate de grupul american, scrie Mediafax.

Vanzarile au avansat in ultimele trei luni ale anului trecut cu 2%, la 21,34 miliarde de dolari, sustinute de majorarea cu 6% a volumului. Efectul pozitiv al acestei evolutii a fost anulat partial de cursul de schimb valutar si mixul de produse. Vanzarile organice au crescut cu 3%.

P&G a continuat sa isi majoreze cota de piata, ca urmare a inovatiilor si a planurilor de extindere, in toate regiunile unde grupul este prezent. Cota de piata a fost mentinuta sau majorata in 12 din 17 piete importante ale grupului, precum si pentru 16 din cele mai importante 23 de branduri.

P&G are circa 127.000 de angajati, in 80 de tari la nivel mondial.

Grupul american este prezent pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Procter&Gamble Romania, care include diviziile Procter&Gamble Marketing, Procter&Gamble Materials Management, Procter&Gamble Distribution, fabrica de detergenti si inalbitori de la Timisoara si cea de sampoane si produse de ingrijire a parului de la Urlati.



Citeste si