O oarecare relaxare a restrictiilor privind publicitatea avocatilor, un subiect despre care de abia asteptam sa scriu, inseamna o deschidere catre elemente pe care unii avocati de abia acum vor incepe sa le cunoasca si din practica. Cred ca acest fapt va putea duce la eliminarea nebuloasei care planeaza uneori atunci cand avocatii parteneri se refera la marketing si relatii publice si acceptarea acestora drept chestiuni elementare in viata oricarei organizatii.
De la avocatul care nu are nevoie de comunicare, la cel care informeaza piata si face in asa fel incat publicul care recepteaza sa inteleaga cat mai multe, este un drum de parcurs. Cred ca momentan ne aflam undeva pe la mijloc.
De ce doar aici?
Pentru ca inca pare mult sa spunem legal marketing si sa acceptam ca ne este util atunci cand este implementat asa cum i se cuvine, de catre cei avizati cu adevarat, pentru ca relatiile publice au capatat o aura de chestiune de lux care inseamna, in primul rand, un buget mare si care nu poate aduce chestiuni concrete organizatiei care investeste in asa ceva, pentru ca piata serviciilor de comunicare si marketing are, ca orice piata, si jucatori mai putin specializati, care insa discuta nonsalant despre „publi-interviuri” si alte chestiuni de acest gen ce lasa deoparte orice idee de deontologie jurnalistica. Asadar, putem spune ca si piata aceasta se va cerne in timp, de indata ce vor mai trece cativa ani si vom castiga mai multa experienta.
Ioana Prandurel este consultant de marketing si comunicare. Are o experienta profesionala de noua ani, iar in ultimii trei ani s-a dedicat nisei reprezentate de piata serviciilor juridice. In exclusivitate pentru wall-street.ro, va semna articole ce vor fi publicate bilunar in sectiunea Legal Business.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: