Primul pas este sa stabiliti un set de obiective generale ale strategiei de comunicare: deschiderea de discutii noi cu clienti potentali si identificarea de metode de fidelizare pentru clientii existenti. In acelasi timp, in functie de planul de afaceri, puteti pune pe aceeasi lista formularea si lansarea de noi servicii, atragerea de angajati noi si pastrarea celor actuali si valorosi. Apoi, in functie de prioritatile societatii de avocatura, obiectivele de comunicare vor fi specifice si usor de masurat. La finalul zilei, orice actiune de comunicare deserveste un scop si urmeaza o directie.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Legal Business »



Setari Cookie-uri