3 Noiembrie 2014

(P) Business-ul 7card prinde viteza - la doar doi ani de la momentul lansarii ajunge acum la peste 100 de sali de sport, toate intr-un singur abonament



Cei doi tineri antreprenori, Andrei Cretu si Iulian Circiumaru, care in 2012, aflandu-se la linia de start, anuntau lansarea unui business inovator pe piata din Romania, au reusit sa adune in reteaua 7card peste 100 de cluburi sportive.

Promotor pe harta cluburilor prezente in program, Bucurestiul insumeaza cea mai mare parte a business-ului, cu un numar de 90 de sali inscrise in retea.

Numarul abonatilor a crescut semnificativ, la fel si numarul companiilor care si-au dorit sa se inscrie in program. Peste 200 de companii si-au dorit sa incurajeze angajatii catre o viata activa: Telekom, Ericsson, Cargill, IBM, Vodafone, ING Bank, BCR, Alpha Bank, Avon, Bancpost, British American Tobacco, Nestle, Orange, P&G, PwC, Renault, Romtelecom, UniCredit Leasing, UPC, Volksbank, Heineken, Mega Image, Adobe si A&D Pharma sunt doar cateva dintre acestea.

Si cum era firesc, strategia celor doi nu se opreste aici. Avand in vedere ca provincia avea mare nevoie de un astfel de program, Brasov si Cluj sunt primele doua orase din tara care s-au bucurat de extinderea 7card. 12 sali partenere in Brasov si 14 in Cluj, urmand ca pana la sfarsitul anului viitor reteaua sa includa si: Timisoara, Iasi, Constanta, Sibiu si Ploiesti, insumand astfel un numar de peste 200 de parteneri.

“Suntem bucurosi sa anuntam ca proiectul nostru a fost foarte apreciat, atat de salile partenere retelei 7card, cat si de companiile multinationale care au introdus acest card in pachetul de beneficii destinat angajatilor. Ne-am propus sa schimbam stilul de viata sedentar al corporatistilor si iata ca, acum la numai doi ani, am ajuns sa extindem reteaua 7card si sa ajungem la un numar impresionant de parteneri. Asa cum am sperat, cluburile sportive au realizat beneficiul pe care il aduce acest parteneriat, si anume accesarea facila a bazei de clienti din zona corporate”, a declarat Catalin Ivascu, director operational si responsabil de extinderea retelei 7card.

Programul 7card se adreseaza companiilor, carora le ofera acces la cele peste 100 de sali de sport din Bucuresti, Brasov si Cluj. Prin intermediul unui abonament lunar, utilizatorii pot beneficia de serviciile centrelor sportive incluse in program, ori de cate ori le permite agenda.

Avantajele unui astfel de abonament, al carui pret echivaleaza cu al unuia ce ofera acces la o singura sala de sport, sunt flexibilitatea si varietatea. Indiferent de zona in care se afla utilizatorii, acestia au la dispozitie cel putin o sala de sport in care isi pot continua pregatirea fizica.

Angajatii companiilor au acces pe baza cardului la activitati precum aerobic, piscina, yoga, tenis, zumba, fitness, kangoo jumps, arte martiale, dansuri sau pilates.

Mai mult, posesorii 7card beneficiaza de reduceri semnificative oferite de partenerii afiliati ai programului – de la ateliere culturale la paintball, de la terapii spa si sedinte de infrumusetare corporala la sesiuni de tir cu arcul, de la squash la multe alte activitati de petrecere a timpului liber.

Despre 7card
7card, un card unic de acces la o gama variata de activitati sportive, se adreseaza atat angajatilor, cat si companiilor, aducand beneficii reale de flexibilitate, diversitate si usurinta in utilizare. 7card pare a fi produsul perfect pentru orice angajat si in acelasi timp, instrumentul optim pentru companiile, interesate inca sa stimuleze performanta pe timp de criza.



Citeste si