5 Februarie 2015

Schimbare de paradigma in companii: profilul celor care sustin inovatia



Una dintre cele mai eficiente modalitati de a inova in cadrul unei organizatii este crearea unei echipe de inovatie, formata din oameni complementari, sustine George Agafitei, Innovation Catalyst, trainer si consultant.

Iata care sunt principalele idei exprimate de George Agafitei la WALL-STREET 360:

  • Progresul Romaniei nu poate sa se desfasoare in continuare pe mana de lucru ieftina si capabila, pentru ca acest sistem va intra in implozie la un moment dat.
  • Esenta in directia inovarii este modul in care oamenii impartasesc experiente si isi dau din ceea ce cunosc unul celuilalt.
  • Una dintre caile catre inovare este crearea de echipe formate din oameni complementari cu profile diferite.
  • Doua exemple sunt profilul de tip T-shaped (care este expert si capabil sa poate conversatii cu alte specialitati) si cel E-shaped (execution-care intelege, se exprima si este si un cautator);
  • Inovatia nu se poate face singular; un individ nu se poate numi inovator, decat daca realizeaza ceva impreuna cu echipa;
  • Rezultatele muncii unei echipe de inovare atinge multe departamente, cum ar fi marketing, productie, resurse umane;
  • Motivatia vazuta in stil clasic - stick and carrot, nu mai functioneaza'si in niciun caz in inovatie;

Seria de emisiuni de business WALL-STREET 360 din saptamana 2-7 februarie este dedicata INOVATIEI IN BUSINESS. Urmareste emisiunea WALL-STREET 360 pentru raspunsuri, recomandari si analize din partea managerilor, antreprenorilor si consultantilor invitati in studio-ul TV al wall-street.ro.



Citeste si