20 Noiembrie 2015

Cum se schimba industria de comunicare: eficienta si entertainmentul sunt tendintele momentului, spune Mircea Pascu (Geometry Global)



Mircea Pascu, managing director al agentiei de comunicare Geometry Global Romania, este invitatul emisiunii de business WALL-STREET 360 de astazi.

Geometry Global Romania este o agentie care a fost lansata in 2013 dupa fuziunea dintre G2 Romania cu Ogilvy Action.

Mircea Pascu este un manager cu 12 ani de experienta in comunicare, insa lucreaza in publicitate de doar patru ani, anterior ocupand functia de director de marketing in companii precum Jolidon Franta, L’Oreal Romania sau Danone Romania. De asemenea, a mai lucrat doi ani (2005-2007) ca manager de produs in cadrul Henkel.

In 2011 s-a angajat in cadrul G2 Worldwide Romania, timp de sase luni fiind director de business, iar, ulterior, director de client service (un an si patru luni).

In februarie 2013 Pascu a preluat conducerea Grey Worldwide Romania si G2 Romania, iar in luna septembrie a aceluiasi an a devenit sef al Geometry Global Romania, compania rebranduita astfel dupa fuziunea dintre G2 si Ogilvy Action.

Emisiunea WALL-STREET 360 este realizata si moderata de Claudiu Vrinceanu (vrinceanu.ro).



Citeste si