22 Noiembrie 2016

Afacerile TPA Romania au crescut cu 25% la noua luni. Firma de consultanta deschide departament de fonduri nationale



TPA Romania isi dezvolta portofoliul de servicii de consultanta si deschide, incepand cu noiembrie 2016, un nou departament pentru fonduri europene si nationale. TPA Romania este parte a TPA Group, una dintre cele mai mari companii de consultanta fiscala, contabilitate si servicii de audit din Europa Centrala si de Sud-Est. Totodata, firma din Romania a raportat o crestere solida a cifrei de afaceri pentru primele noua luni ale anului, de 25%, la 3 milioane euro.

Noul departament presupune integrarea companiei Becker Consult din Bucuresti, devenita acum TPA Becker Consult. Astfel, TPA isi largeste echipa cu 7 specialisti in finantare europeana si nationala. Johannes Becker, partenerul fondator al Becker Consult, cetatean de origine austriaca stabilit in Romania din 2003, devine partener coordonator al noului departament pentru fonduri europene si nationale din cadrul TPA Romania.

Noua linie de servicii de consultanta in obtinerea de finantare nationala si europeana completeaza portofoliul de servicii al companiei. Activa pe piata din Romania din 1998, TPA Romania furnizeaza clientilor sai servicii financiare integrate: contabilitate, payroll, audit, consultanta fiscala si juridica.

In primele noua luni ale anului, TPA Romania a raportat o cifra de afaceri de 3 milioane euro, in crestere cu 25% fata de perioada similara a anului precedent.

"Noul departament vine sa completeze portofoliul nostru cu servicii de consultanta specializata intr-un domeniu mereu actual, cum este cel al obtinerii de fonduri europene si nationale", declara Jan Glas, managing partner al TPA Romania si membru al CEE Steering Committee al TPA Group.

TPA Romania ofera pachete de servicii specializate pentru a facilita obtinerea finantarilor pentru aplicantii din domeniul public si privat. Echipa TPA pregateste toata documentatia necesara si asigura consultanta aplicantilor in fiecare etapa a procesului, de la definirea proiectului pana la implementarea si monitorizarea sa. Noul departament ofera asistenta in structurarea investitiilor, conceperea unui plan de afaceri, pregatirea si completarea cererilor pentru finantare, raportari interimare si cereri de rambursare, precum si asistenta legala in timpul semnarii contractului sau cu auditul proiectului.



Citeste si