87% din romanii din mediul ruban spun ca vor oferi cadouri de Sarbatori, in scadere cu mai putin de un punct procentual fata de anul trecut, arata o cercetare de piata a Daedalus Millward Brown.
Aproape 20% dintre respondenti aloca intre 101 si 200 de lei pentru cadouri, alte 15% aloca inte 400 si 500 lei, iar 14% dintre respondenti aloca peste 1.000 de lei cadourilor din acest an.

Comparativ cu anul trecut, sunt mai multe persoane care estimeaza ca suma cheltuita de aceste sarbatori va fi mai mare ca cea de anul trecut, ponderea crescand cu 5 puncte procentuale.

Fata de anul trecut a crescut procentul celor care nu vor face cadouri de sarbatori, de la 8,1% in 2011, la 11,7% in 2012. Cel mai multi dintre cei care nu vor face cadouri vin din randul nehotaritilor. Astfel cei care anul trecut spuneau ca nu stiu daca vor face cadouri, reprezentau 3,6% din total, in timp ce anul acesta mai reprezinta sub 1% din total.

Ca si anul trecut, in 2012 majoritatea persoanelor din mediul urban fac cadouri in special rudelor, dar si prietenilor si colegilor. Mai mult, majoritatea persoanelor vor face cadouri catre 2 chiar pana la 5 persoane.

De asemenea, ca si anul trecut, articolele de imbracaminte si dulciurile raman elementele esentiale ale unui cadou. Insa, si jucariile, produsele cosmetice si parfumurile sau produsele decorative se regasesc pe lista de cadouri atat pentru ruge, cat si pentru prieteni.

Peste jumatate dintre persoanele din mediul urban se hotarasc la fata locului ce cadou sa cumpere, fara sa planifice un anume lucru, desi un procent de 42.2% au o lista de cadouri potentiale, iar supermarketul, hypermarketul , mall-ul si magazinul de cartier sunt locurile de unde se fac majoritatea cumparaturilor pentru cadouri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri