4 Iunie 2013

TRENDS by Adina Buzatu a asigurat tinuta pentru noua campanie www.wall-street.ro



Stilistul a ales pentru campania de promovare o tinuta business alcatuita dintr-un sacou si pantaloni Messagerie si pantofi Magnanni, din piele naturala, netratata chimic. Tinuta a fost completata cu butonii Babette Wasserman, cravata din matase naturala Calabresse si, pentru un plus de rafinament, de acul de cravata Jan Leslie.

In magazinele TRENDS by Adina Buzatu sunt prezente, in exclusivitate pentru Romania, 52 de branduri cu nume de traditie, apreciate de cunoscatori pentru calitatea exceptionala a produselor si personalitatea puternica a colectiilor.

Adina Buzatu este promotorul unui concept original in moda masculina romaneasca, care imbina calitatea exceptionala a unor branduri vestimentare cu servicii de stilism particularizate in functie de personalitatea, aspectul fizic si modul de viata al fiecarui barbat dornic de o imagine corecta.

Printre brand-urile care se gasesc in exclusivitate la TRENDS, se numara marci in voga, cum ar fi Messagerie, Paul & Joe, L’F Unisex sau Babette Wasserman alaturi de brand-uri cu istorie, a caror experienta indelungata garanteaza calitatea: celebrele palarii Borsalino, bretelele Albert Thurston, prestigioasele camasi Eton si Bagutta sau atelierul Ortigni, unde pantofii sunt produsi exclusiv manual, inca din 1930.



Citeste si