14 Iunie 2013

Coca Cola pune numele celui mai activ fan de pe Facebook pe un panou publicitar in Piata Romana



Premierea celui mai activ fan face parte din noua campanie Coca Cola, in care s-a inlocuit logo-ul brandului cu cele mai populare 150 de nume din Romania

Un zbor cu elicopterul deasupra capitalei si o petrecere surpriza alaturi de prieteni si colegi, acesta a fost premiul oferit de Coca-Cola celui mai activ fan. Petrecerea a fost gazduita de Dani Otil si a inclus si un concert live Vita de Vie, formatia preferata a Mihaelei, fanul castigator. Mai mult, timp de doua saptamani, semnul publicitar Coca-Cola din Piata Romana, Bucuresti, va purta numele Mihaela.

“Pentru prima data in istoria brandului, vara aceasta Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor sai. Ne-au bucurat entuziasmul cu care fanii au intampinat campania si reactiile impresionante starnite in social media de dozele personalizate. Mii de fani si-au postat pe paginile personale de Facebook fotografii cu sticle Coca-Cola cu numele lor. Astfel, ideea sarbatoririi celor mai activi fani ai brandului a venit firesc, pentru a le multumi pentru fidelitatea lor” declara Anca Nastase, marketing activation manager Coca-Cola Romania si Moldova.

„Am folosit Facebook si instrumente care contorizeaza activitatea si interactiunile de pe pagina Facebook a unui brand pentru a identifica cei mai activi fani. Am ales aceasta modalitate pentru ca pagina de Facebook Coca-Cola a fost creata de doi fani ai brandului”, continua Anca Nastase.

In noua campanie „Imparte o Coca-Cola”, cele mai populare 150 de nume din Romania inlocuiesc emblematicul logo al brandului pe sticlele de Coca-Cola.



Citeste si