22 Iulie 2006

Amorul, o noua arma de marketing in turism



Pentru adeptii sexului intr-o barca de pescuit, lacul Balaton, din Ungaria, este locul care ar trebui vizitat, au anuntat autoritatile ungare intr-o campanie recenta, lansata cu scopul de a atrage tinerii turisti spre acest obiectiv, relateaza Reuters citata de agentia locala NewsIn.

Autoritatea pentru turism din Ungaria a trimis email-uri, cu link-ul de internet http://abalatoninyar.fw.hu/ , care ii directioneaza pe vizitatori spre o scurta animatie video, in care apare o tanara blonda, care face sex cu un barbat casatorit, pe o barca de pescuit. Filmul de animatie, insotit de o melodie populara din anii 80, il infatiseaza pe turistul uimit, dupa ce ea isi da jos sutienul, sau cum el isi ascunde verigheta, in patul de pe barca.

"Campania de marketing si-a propus sa vanda, ca destinatie turistica, Lacul Balaton, in special tinerei generatii", au declarat reprezentantii autoritatii pentru turism.

In timpul regimului comunist din Ungaria, Lacul Balaton era un obiectiv turistic celebru, pentru germani si est-europeni, insa popularitatea acestuia a scazut in ultimii ani, dupa ce locuitorii ungari au inceput sa-si petreaca vacantele de vara in strainatate.



Citeste si