27 Noiembrie 2015

Restaurantul Red Angus Steakhouse vinde 1.000 de burgeri si 1.500 de steakuri pe luna



Restaurantul Red Angus Steakhouse, aflat in Centrul Vechi din Capitala, vinde 1.000 de burgeri si 1.500 de steakuri pe luna, ar bonul mediu este de 110 lei.

Red Angus, specializat in carne de vita din Argentina si Uruguay, implineste anul acesta 5 ani de activitate. In 2010, restaurantul a pornit cu o investitie de peste 500 de mii de euro. A reusit ca in urmatorul an sa inregistreze o cifra de afaceri de peste 300 de mii de euro. Cel mai bun an de pana acum a fost 2014, cu o cifra de afaceri de peste 600 de mii de euro.

Restaurantul apartine omului de afaceri Dragos Panait, care a deschis Red Angus cu o investitie de peste 500.000 de euro. A reusit ca in urmatorul an sa inregistreze o cifra de afaceri de peste 300.000 de euro. Cel mai bun an de pana acum a fost 2014, cu o cifra de afaceri de peste 600.000 de euro.

Anul acesta, Panait a deschis un nou restaurant, cu o alta pozitionare, The Beef Club, aflat langa Televiziunea Romana, in Bucuresti, dupa o investitie de 500.000 euro. Odata cu intrarea intr-o noua zona, Dragos Panait se asteapta sa aiba, in medie, 150 de clienti pe zi si o nota de plata de 180 lei de persoana, ceea ce inseamna 27.000 de lei pe zi (6.000 euro/zi). Nota de plata estimata este mai mare decat in resturantul din Centrul Vechi, unde multi clienti sunt turisti cu buget limitat si bine stabilit.



Citeste si