Angajatii tai, arma secreta

Este important ca personalul tau sa cunoasca importanta de a trata un client cu foarte mare grija, fie ca este vorba de prezenta fizica in magazin a angajatului, ca vorbeste la telefon sau scrie pe e-mail ori pe canalele de socializare.

Este bine sa te asiguri ca ai un personal prietenos si de ajutor, principala prioritate a angajatilor ar trebui sa fie aceea de a-i face pe clienti sa se simta fericiti ca se afla in magazinul tau.

Experienta cumparaturilor trebuie sa se caracterizeze prin simplitate si rapiditate. Cu totii ne plangem de lipsa timpului, deci clientul nu trebuie sa astepte.

Un program de loialitate bine pus la punct

Daca clientii iti iubesc produsele si se bucura de serviciile pe care le oferi, fii sigur ca se vor astepta sa fie rasplatiti pentru ca se reintorc la tine. A face parte dintr-un program de loialitate este important pentru un client, iar tu trebuie sa construiesti unul care sa se diferentieze de celelalte, pentru a-i da un motiv clientului sa revina si sa nu fie tentat de concurenta.

5 strategii cruciale care te...
Citeste si: 5 strategii cruciale care te vor ajuta sa te dezvolti

Un program de fidelizare bine pus la punct este un mod exceptional de a le arata ca ii apreciezi. Daca ai atat un magazin fizic, cat si unul online, pastreaza o concordanta a programului tau de fidelitate in ambele medii.

In plus, programul de fidelitate nu trebuie sa ofere batai de cap angajatilor tai. Trebuie sa fie usor pentru acestia sa opereze cu acordarea punctelor de fidelitate, a stampilelor, a reducerilor s.a.

Mereu in pas cu tehnologia

Tehnologia se schimba, odata cu ea si clientii. Nu este de mirare ca persoana sa vina in magazin si sa iti arate cardul de fidelitate stocat intr-o aplicatie dedicata, asadar in propriul sau smartphone (pentru a-i fi mereu la indemana). Este important sa iei in considerare pentru magazinul tau deja cunoscutele cititoare de coduri de bare.

Automatizarea, viteza procesarii, toate acestea conduc la timpi castigati, la angajati care opereaza cu rapiditate avantajele programului tau de fidelitate, fiind parte a procesului de vanzare.
In caz contrar, pierderea punctelor de catre client, a reducerii, poate fi o experienta frustranta.

5 strategii care iti pot...
Citeste si: 5 strategii care iti pot ajuta businessul sa creasca

Promovarea programului de fidelitate

Un program de fidelizare despre care doar tu si angajatii tai stiti, nu este o solutie. Fa-l cunoscut atat in magazin, cat si pe site-ul tau. Stickerele lipite in locuri cheie in magazin (ca de exemplu o informatie pe eticheta cu pretul), angajatii care il promoveaza, o pagina special dedicata programului de fidelitate pe site, anunturile pe retelele de socializare sunt cateva metode. Un articol pe blogul tau despre acest lucru este de asemenea binevenit.

Tot prin intermediul site-ului mai poti insera pop-up-uri, iar daca consideri potrivit trimite e-mail cu ultimele noutati ale programului de fidelitate bazei tale de date.

Sursa foto: https://www.pexels.com/