UEFA a pus în vânzare bilete de acces pentru suporterii vaccinaţi la meciul din cadrul optimilor de finală ale EURO 2020, care se va disputa la 28 iunie, la Bucureşti, pe Arena Naţională, a anunţat Federaţia Română de Fotbal.

"Partida din optimile de finală ale UEFA EURO 2020 de pe Arena Naţională, din 28 iunie, se va disputa, conform HG nr. 636 din 9 iunie 2021, cu fani în tribune ocupând până la jumătate din capacitatea stadionului. Începând din 22 iunie, pe platforma de ticketing UEFA sunt disponibile bilete la partida de la Bucureşti. Conform aceleiaşi Hotărâri de Guvern, spectatorii care achiziţionează bilete după această dată trebuie să fie vaccinaţi împotriva SARS-CoV-2 (să fi trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare) sau să fie vaccinaţi şi să prezinte un test negativ în cazul în care schema completă de vaccinare nu este completă", se arată într-un comunicat al FRF.

După logarea pe platforma de ticketing şi selectarea partidei de la Bucureşti, utilizatorii trebuie să completeze codul de acces "VACCINATED" pentru a continua procesul de achiziţionare a biletelor.

Ultimul meci din cadrul Campionatului European găzduit de Arena Naţională este cel din optimile de finală care va opune câştigătoarea Grupei F şi formaţia clasată pe locul al treilea într-una din grupele A, B sau C (28 iunie, ora 22:00).

Cele două echipe care se vor întâlni în meciul de la Bucureşti vor fi decise în urma ultimelor partide din faza grupelor, programate miercuri.

La primele trei partide de la Bucureşti, Austria - Macedonia de Nord (3-1), Ucraina - Macedonia de Nord (2-1) şi Ucraina - Austria (0-1), numărul de spectatori acceptaţi în tribune a fost de până la 25% din capacitatea Arenei Naţionale.

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri