ZenSushi Pipera e cel mai nou restaurant deschis de către Iulian Constantin, cel care a reușit să construiască cel mai cunoscut brand de sushi în București. Au început de câteva zile în Strip Mall din Pipera, pe Erou Iancu Nicolae, în Voluntari, acolo unde sunt acum mai multe restaurante și cafenele. Ei sunt între Ferma Baciu și pizzerie.

Spațiul e mic, fiindcă mai mult de jumătate e ocupat de bucătăria deschisă, în care lucrează fără încetare tot felul de bucătari cu ochi drepți, europeni, dar și înclinați, asiatici. Spațiul e bine amenajat, folosit la maximum, modern, citadin, occidental. Terasa e și ea mică, separată printr-un perete de sticlă de sală, așa că face corp comun cu aceasta până târziu în iarnă. Au o perdea de plante înalte care o apără de aleea cu parcarea pentru mașini.

Chef Iulian Constantin a reușit o performanță remarcabilă cu restaurantele sale, a standardizat atât de bine rețetele, aprovizionarea cu produse de cea mai bună calitate, procedurile din bucătărie și tot ce se mai putea optimiza, încât mâncarea e la fel de bună și de frumos prezentată în toate locurile în care a pus el mâna. ZenSushi Pipera nu face excepție, desigur, așa că am mâncat foarte bine acolo, în Voluntari. Ca și în ZenSushi din Dorobanți, de pildă, despre care am scris de multe ori și cu exces de laude și superlative.

Serviciul a fost bun, cu un chelner pe care-l știam din alte restaurante și cu cheful de la ZenSushi Voluntari care s-a ocupat personal de noi, și cu care mi-am și pozat familia. Prețurile rezonabile, ca și la celelalte restaurante ZenSushi, localul plin, deși abia deschis.

ZenSushi Pipera e, așadar, un restaurant cu o bucătărie japoneză foarte bună, o opțiune excelentă pentru locuitorii din Voluntari. Păcat doar, pentru ei, că e atât de mic…

Sursa foto: George Butunoiu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri