Românii au cumpărat mai mult de 6,1 milioane de burgeri în perioada mai 2021- mai 2022, bucureştenii fiind cei mai mari consumatori, în condiţiile în care au fost responsabili pentru aproape 41% din cantitatea totală, respectiv de 2,5 milioane, potrivit unei analize realizate de o aplicaţie de livrare.

La nivel global, România ocupă locul patru în ceea ce priveşte comenzile ce conţin burgeri, iar topul oraşelor din ţară cu cel mai mare "consum" de burgeri este format, în ordinea comenzilor, din Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Cluj-Napoca, Craiova şi Iaşi, scrie Agerpres.

"Burgerii se află printre produsele preferate comandate de români, iar sărbătorile anuale nu fac excepţie, de aceea, românii au comandat peste 6.000 de burgeri cu ocazia Crăciunului şi peste 8.000 de burgeri cu ocazia sărbătorilor Pascale. 15% dintre burgerii comandaţi în perioada analizată sunt reprezentaţi de opţiunile vegetariene sau vegane, iar 9% dintre comenzi sunt plasate între 23:00 - 2:00. Vineri este ziua în care se comandă cei mai mulţi burgeri", arată analiza realizată de Glovo pe perioada mai 2021 - mai 2022.

Retail jobs

Citește și: Burger King, dat în judecată: burgeri mai mari în reclame decât în realitate

Titlul de cea mai scumpă comandă de burgeri şi alte produse aparţine unui utilizator care a achiziţionat 36 burgeri de pui, cartofi prăjiţi şi sos de maioneză în valoare de 1.380 lei.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicaţii de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii şi curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii şi supermarketuri, farmacii şi magazine de vânzare cu amănuntul. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de ţări din Europa, Asia Centrală şi Africa.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri