Singurul brand de bijuterii realizate din email din lume, prezent în România, Freywille, susține că cel mai mare discount aplicat a fost de 40%, valabil în primul an de pandemie, la lichidarea unor stocuri. Magazin de bijuterii de lux, Freywille pariază pe reduceri nu mai mari de 30%. ”Unele produse preferate de clienți nu vor fi niciodată la reducere”, a spus Ana Maria Conache, Country Manager al companiei.

Multe dintre produsele preferate de clienți nu vor fi niciodată la reducere. În cazul nostru, cel mai mare discount ar putea atinge cel mult 30%”, a adăugat Conache.

De asemenea, România a fost prima țară din Europa la încasări pe timp de pandemie, în ciuda închiderii mall-urilor din țară, mai cu seamă, al centrului comercial Băneasa.

”A funcționat faptul că am mers la clienții noștri cu POS-ul pentru a le preda comenzile”, a spus Ana Maria Conache, invitată la conferința Fashion Route.

Chiar și așa, Conache insistă că în cazul Freywille cele mai mari vânzări au loc în magazin.

În acest sens, așa cum menționa și Corina Cimpoca, un alt invitat al evenimentului, experiența din magazin contează în cazul cumpărăturilor offline, aspect confirmat și de Conache.

”Suntem un brand de lux și contează foarte mult experiența din magazin. La noi, valoarea unui bon mediu atinge 1.500 de lei”, a mai spus aceasta.

Înfiinţată în anul 1951 de către artista Michaela Frey, în Viena, şi preluată de către Friedrich Wille, în 1980, compania a devenit un nume important pe piaţa accesoriilor de lux datorită unicităţii pieselor de artă decorativă. Freywille este singurul brand din lume care creează bijuterii şi accesorii artistice din email și este prezent pe piața din România de aproape 13 ani.

Evenimentul Fashion ROute, organizat de wall-street.ro, a fost sponsorizat de MKOR Consulting, în parteneriat cu Answear.ro.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri