Cearcănele adâncite ne fac să părem mai obosiți și mai bătrâni decât suntem. Aceasta este opinia a 70% din cele 3200 de persoane, femei și bărbați cu vârsta de peste 25 de ani, ce au luat parte la un studiu amănunțit realizat, pe piața europeană, de Opticom și Galderma.

Mai mult, 55% dintre cei intervievați au subliniat că privitul în oglindă sau apariția lor în imagini, filmări sau teleconferințe le amintește cât de obosiți arată, fapt ce le scade adesea încrederea în sine.

Cearcănele reprezintă o problemă împărtășită de oameni de toate vârstele. Oricât de odihniți am fi, aspectul de ochi înfundați, apărut din cauze genetice, vârstă, stres ori stil de viață dezechilibrat, ne oferă un aspect estetic obosit și îmbătrânit.

Special pentru această problemă estetică, cu care se confruntă o mare parte din populația adultă, Restylane, unul din liderii mondiali în materie de fillere pe bază de acid hialuronic, a lansat, în România, la Silhouette Beauty Medical, Restylane Eyelight, un tratament special creat pentru zona sensibilă din jurul ochilor, ce are ca scop reducerea umbrelor de sub ochi.

Retail jobs

”Studiile științifice sunt cele mai importante atunci când alegem să lucrăm cu un anumit produs. Ne interesează să avem o tehnologie optimă și sigură în realizarea tratamentului. Restylane Eyelight este unic pe piață inclusiv prin cele două tehnologii pe care nu le regăsim în niciun alt filler: G Prime, caracteristică de a ridica, a lifta țesutul, astfel încât să folosim cantitate foarte mică de substanță și să obținem rezultat sigur și natural, și Swelling Factor, ce oferă cea mai mică predispoziție spre a dezvolta edem în zona peri orbitală. Aceste criterii ne permit să oferim un tratament eficient, de lungă durată și foarte sigur”, declară Dr. Ina Șoșoacă, Medic Primar Dermatolog Silhouette Medical Beauty, Doctor în științe medicale și Trainer internațional.

Citeste si:
Clinica din București care îmbină serviciile medicale cu tehnicile...
Clinica din București care...

Restylane Eyelight este un filler injectabil dermal cu acid hialuronic, care atenuează pierderea de volum de sub ochi. Acesta reface volumul pierdut, oferă un efect de lifting și netezește zona de sub ochi, înlătură efectul de umbră, reducând vizibil semnele de oboseală.

Tratamentul este special conceput pentru zona sensibilă din jurul ochilor, nu necesită perioadă de recuperare, iar efectele pozitive ale acestuia sunt vizibile, în medie, timp de 9-12 luni de la injectare. Mai mult, acidul hialuronic din Restylane Eyelight este cel mai aproape, ca tipologie, de acidul hialuronic din corpul uman, decât orice alt filler injectabil dermal.

”Restylane este cel mai sigur și documentat filler dermal cu acid hialuroinic, cu cele mai numeroase publicații științifice, efectuate în ultimii 25 de ani, este considerat în continuare Gold Standard. Până în 2019 au fost efectuate peste 50 de milioane de tratamente. Restylane Eyelight are la bază tehnologia NASHA, fiind cel mai apropiat de acidul hialuronic natural decât orice alt filler de pe piață. Gama Restylane are un portofoliu format din 9 produse având la bază 2 tehnologii distincte, NASHA și OBT, oferind posibilitatea medicilor de a oferi pacienților tratamente personalizate”, declară Emil Sâncrăian, Marketing & Scientific Education Manager Neola Pharma, partener unic Galderma în Romania și Republica Moldova.

Citeste si:
Ce poți face în București de 1 decembrie
Ce poți face în București de...

Tratamentul Restylane Eyelight este disponibil la Silhouette Medical Beauty și în clinicile medicale partenere ale Neola Pharma - Galderma.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri F