Alexandru Dadoo a încercat să schimbe complet direcția și conceptul evenimentelor clasice, aducând odată cu el etica profesională și entuziasmul de a accepta orice provocare privind realizarea celor mai dificile proiecte. Din aceste lucruri s-a născut Maison Dadoo, un concept care a venit pe piață cu un stil diferit și a impus un anumit standard evenimentelor. Cum s-a schimbat conceptul nunților românești prin educație, sushi barurilor și preparate fine dining.

Dacă ar fi o țară, Alexandru Dadoo spune că ar fi Elveția, punctând importanța obiectivității în fața mirilor. Acesta subliniază ideea că indiferent cine sunt nuntașii, comportamentul va fi identic: "vinul se bea din aceleași pahare". Misiunea Maison Dadoo este să transpună în realitate visurile mirilor.

Creative Directorul Maison Dadoo optează pentru o abordare inedită în care mizează pe o interacțiune naturală dintre el și clienți. Alexandru Dadoo spune că nu acceptă proiecte în care nu simte că rezonează și în care nu se poate implica întru totul.

„Noi organizăm nunțile în urma unei discuții cu mirii, și le facem în funcție de sentimentul lor: am organizat și nunta Prințului Nicolae, dar și cea a prietenilor din copilărie. La nunta Principelui Nicolae, fiind vorba de o familie regală, au existat niște deosebiri, anumite protocoale pe care le-am studiat și aplicat. În rest, nu există diferențe: nu te gândi că unul bea din pahare de cristal și celălalt nu”, menționează Alexandru Dadoo, punând astfel, încă o data accentul pe educație.

În anul 2008 Darius Dadoo lansa la Sibiu Maison Dadoo, o afacere care se ocupa de design floral. În 2011, fratele sau, Alexandru, s-a alăturat proiectului, după o experiență internațională în restaurare arhitecturală și design interior. După relocarea în București și stingerea din viață la o vârstă fragedă a fratelui său, Alexandru Dadoo a preluat frâiele afacerii folosindu-și cunoștințele dobândite pentru a lucra în domeniul evenimentelor. A promis că se va purta cu afacerea la fel cum tratează o floare: o va face să înflorească.

Ce este luxul? Luxul nu înseamnă branduri, luxul este educație.

Alexandru Dadoo, fondator Maison Dadoo

Luxul este considerat o formă de simbolism a statutului social și a puterii financiare. De asemenea, perceput și ca o modalitate de a te bucura de viață într-un mod care depășește necesitățile de bază. Alexandru admite că, prin căutarea acestei definiții și-a dat seama că luxul înseamnă informație, iar informația educație. El argumentează că, cu toate că o sumă mare de bani ți-ar deschide anumite uși și ți-ar oferi acces, dacă nu ai dezvoltat o cultură și ai acumulat anumite cunoștințe, nu vei percepe adevărata noțiune a luxului, vei fi capabil să intri și să treci prin anumite locuri, dar nu vei înțelege esențialul, "ochiul călătorește, ochiul se educă".

Din spusele lui Alexandru Dadoo, targetul lui nu se rezumă la noțiunea de lux, ci își dorește să creeze experiențe memorabile după chipul și asemănarea nevoilor pe care și le imaginează clienții. Compania de organizat evenimente spune că pentru acest lucru caută profesioniști pe care să se poată baza în orice moment și pentru care exigența asupra detaliilor și cel mai înalt standard al calității sunt o normalitate.

„Atunci când organizăm un eveniment ne căutăm parteneri la fel de pasionați precum noi. Există acest derapaj vizibil în comunicare, nunțile nu mai sunt cum erau înainte, oamenii nu își mai doresc aceleași lucruri, tind spre noutate, se orientează către recepții, oyster baruri și aleg să confere o altă imagine a nunții clasice. De aceea, din dorința de a fi capabili să transpunem visurile mirilor în realitate, suntem extrem de atenți la colaboratorii pe care îi alegem”, punctează Alexandru Dadoo.

De ce optează românii pentru nunțile în ziua de sâmbătă?

Nunțile românești sunt percepute de multe ori ca niște bâlciuri aglomerate, cu mult prea multă mâncare, muzică zgomotoasă și un consum excesiv de alcool care poate strica petrecerea. Creative Directorul Maison Dadoo spune că și-a dorit și a reușit „o schimbare la față” în ceea ce înseamnă noțiunea de nuntă în România.

„Am încercat să schimbăm mentalitatea și să renunțăm la platourile cu multe tipuri de mâncare în ele. Unul dintre motivele pentru care românii fac nunta doar sâmbăta este pentru că au nevoie de ziua de duminică să se refacă. Am implementat o altfel de petrecere, o distracție bazată pe atmosferă și experiență reducând considerabil cantitatea de alcool. Ne dorim ca invitații să petreacă datorită ambianței create și a cadrului în care se află, alcoolul fiind doar modalitatea prin care închinăm un toast și ciocnim un pahar, urându-le cele mai frumoase gânduri mirilor”, explică Alexandru.

La nivel intern, Maison Dadoo numără 45 de angajați: design floral, styling, planificare logistică și implementare de evenimente. Alexandru spune că partenerii lui de echipă sunt mânați de pasiune, iar acest lucru îi face să se dedice unui scop comun, transformarea poveștilor în realitate.

„Cred că avem cea mai grea meserie: din ceva frumos trebuie să facem ceva și mai frumos. Noi intrăm într-un spațiu în care nu există nimic și aducem totul: de la flori și lucruri esențiale până la cele mai inovatoare și neîntâlnite lucruri. Împreună cu echipa mea aducem viață în locuri unde înainte nu era nimic”, povestește fondatorul Maison Dadoo.

Sursa foto: Maison Dadoo

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri