21 Mai 2010

Magazin de praline romanesti, dupa o investitie de 10.000 euro



Dupa o investitie de 10.000 de euro, Choco Fashion si-a deschis un magazin de praline in Centrul Vechi al Capitalei. Proprietarul business-ului si-a propus sa prepare praline la fel ca in Belgia, Franta sau Elvetia, cu aceleasi metode artizanale si ingrediente naturale.
Investitia in noul magazin de praline s-a ridicat la suma de 10.000 euro si a constat in mare parte in amenajarea spatiului.

“Nu am vrut sa investim prea mult intrucat imi propun ca, din toamna, dupa ce se vor intoarce bucurestenii din concediu, sa extindem magazinul si sa cream un adevarat concept store”, declara Stefan Negoita, proprietarul ciocolateriei Choco Fashion.

Preturile pralinelor se vor situa intre 150 si 200 lei pe kilogram, iar Negoita spune ca a scazut usor nivelul acestora pentru a impulsiona vanzarile in aceasta perioada.

Pe langa praline, in magazin se mai vand si produse fabricate in Romania, care le pot fi asociate, cum ar fi vinurile de calitate, dar si cognacuri si whisky-uri fine. De asemenea, proprietarul este in discutii pentru a aduce si un brand de ciocolata calda, pe care clientii o pot prepara acasa.

Pana acum, promovarea magazinului a fost facuta exclusiv prin metode BTL, precum newslettere catre clientii actuali ai ciocolateriei si flyere impartite in zoma Centrului Vechi al Capitalei, insa din toamna, odata cu schimbarea de imagine, se va demara si o campanie radio.

Toate retetele folosite in acest moment la Choco Fashion sunt retete proprii, create de ciocolatierii laboratorului.

“Bineinteles, ne inspiram atunci cand gustam praline la targurile din strainatate, dar de aici dezvoltam”, declara Stefan Negoita, care marturiseste ca cele mai cerute praline sunt cele cu caramel, sampanie, fructul pasiunii si scortisoara, iar din categoria celor mai putin populare fac parte cele exotice, cu chili sau ghimbir.

“Acestea sunt cautate doar de cunoscatori, dar, in Romania, nu sunt foarte multi cunoscatori. Sunt oameni care, desi sunt amatori de dulciuri, nu pot face diferenta intre sortimente sau intre branduri”, adauga Negoita.

Citeste mai multe despre povestea ciocolateriei artizanale.



Citeste si