4 Aprilie 2011

TVR nu mai participa la licitatia pentru meciurile din Liga I



Societatea Romana de Televiziune a vrut sa preia o parte dintre meciurile din Liga I, dar membrii Consiliului de Administratie al TVR au decis ca institutia sa nu participe la licitatie, "conditiile financiare si constrangerile din caietul de sarcini fiind prohibitive", scrie Mediafax.

TVR nu a respins din start ideea de a prelua si difuza meciuri din Liga I, drept urmare, a cumparat caietul de sarcini pentru a participa la licitatie.

TVR a vrut sa preia o parte dintre meciuri, dar membrii Consiliului de Administratie al TVR au decis ca TVR sa nu participe la licitatie, conditiile financiare si constrangerile din caietul de sarcini fiind prohibitive. In cazul in care conditiile financiare s-ar schimba semnificativ, am putea lua in calcul o reconsiderare a pozitiei", au declarat reprezentantii Televiziunii Publice.

Pretul de pornire a licitatiei pentru fiecare pachet, cu exceptia pachetelor 8 si 9, este de 12,9 milioane de euro (4.300.000 euro/sezon competitional) la care se adauga TVA. Pentru pachetele 8 si 9, pretul de pornire a licitatiei este pentru fiecare dintre ele, de 10,5 milioane de euro (3.500.000 euro/sezon competitional) la care se adauga TVA.

Societatea Romana de Televiziune era printre cele patru companii acceptate de Liga Profesionista de Fotbal pentru a concura la licitatia organizata luni, 4 aprilie, pentru castigarea drepturilor de transmisiune a Ligii 1 in sezonul 2011-2014.

Ceilalti competitori ramasi in cursa sunt operatorii de telecomunicatii RCS&RDS si Romtelecom si compania de media Antena TV Group, care detine canalele Antena 1, Antena 2 si Euforia TV.

Suma la care va ajunge licitatia ar putea fi una foarte mare avand in vedere ca in 2008 consortiul format din RCS&RDS si Antena 1 a oferit 102 milioane de euro pentru a difuza campionatul intern de fotbal intre 2008 si 2011.

Lupta va fi una foarte stransa deoarece sportul este segmentul care inregistreaza printre cele mari audiente, iar companiile de media isi pot creste astfel veniturile din publicitate, in timp ce operatorii pot atrage clienti de la competitie.



Citeste si