Magic FM este un post de radio care reprezinta o alternativa reala pentru targetul matur care apreciaza muzica veche, de calitate, asa numitele �oldies but goldies�. Aceasta pozitionare a stat la baza briefului de creatie din care a reiesit conceptul creativ: muzica buna o recunosti imediat, oricare ar fi interpretarea. Ideea a fost dezvoltata in trei executii diferite, care prezinta situatii amuzante in care mari hituri sunt interpretate la diverse �instrumente� (sonerie de apartament, claxon). Desi suna, in mod clar, diferit fata de original, melodia este usor de recunoscut de catre cel care o asculta, care traieste acea muzica, se bucura de ea si de amintirile pe care i le trezeste.
Executiile se intituleaza �Secretara�, �Paznicul� si �Delivery Boy�, iar cele trei hituri utilizate reprezinta, fiecare in parte, o decada din istoria muzicii (anii �70, �80 si�90). Obiectivul campaniei este de a crea notorietatea brandului Magic FM in randul publicului-tinta (persoane peste 30 de ani care indragesc stilul �ever green�).
Spoturile sunt difuzate incepand din luna februarie pe posturile Antena 1, National Geographic, Prima si TVR.
Filmarea s-a realizat in Bucuresti, casa de productie fiind Carlo Production. Regizorul Alexandru Maftei a colaborat cu DOP-ul Radu Aldea.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei de lansare Magic FM a fost formata din: Adrian Preda - Creative Director, Mihai Gongu � Copywriter, Cristina Panaitescu - Art Director, Liviu Isop � A/V Producer.
Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a postului de radio Magic FM
Noul post de radio Magic FM este promovat printr-o campanie de imagine semnata de Graffiti BBDO.
Te-ar putea interesa si: