Piata de relatii publice va stagna anul acesta la nivelul celor 20-25 de milioane de euro de anul trecut sau, in cel mai bun caz, va creste cu cateva procente, de maximum 5%, a afirmat pentru wall-street.ro, Imola Zoltan, managing director al McCann PR, agentia de relatii publice parte a grupului de comunicare McCann Erickson Romania.

Ea mai spune ca principalele tendinte care vor marca serviciile de relatii publice in acest an sunt asemanatoare cu cele din 2011: comunicare directionata catre social media, accent pe campanii de comunicare integrate si branduri care reincep sa investeasca in campanii sociale.

Managerul estimeaza ca agentia a terminat 2011 cu o cifra de afaceri de circa 2,6 milioane de euro si un profit net in jurul a 0,4 milioane de euro. In 2010, McCann PR inregistrase un business in jurul a 2,38 milioane de euro si un profit net de circa 0,3 mil. euro, conform Ministerului de Finante.

In ceea ce priveste evolutia companiei in acest an, Imola Zoltan spune ca nu poate face preconizari.

„Pe an ce trece, din pacate, e din ce in ce mai greu sa faci un business plan coerent si pe care sa speri ca il poti indeplini intocmai. Estimez totusi un nivel similar cu 2011”, afirma managerul McCann PR.

Agentia are 24 de angajati si clienti precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Carrefour, Cif&Domestos, Exxon, McDonald's Romania, Eco-Rom Ambalaje, Enel, Ecco Shoes, HeinekenRomania, HTC, Kandia Dulce, Konica Minolta, Labormed, MSD, Newtone, Microsoft si Toshiba.

McCann PR face parte din grupul de comunicare McCann Erickson Romania care mai detine si agentiile B.V. McCann Erickson (creatie si media), Momentum (organizare de evenimente) si MRM Parteneri (comunicare digitala si marketing direct).

Grupul este condus de Bogdan Enoiu, iar in 2011 a avut o cifra de afaceri de circa 53-54 milioane de euro, in crestere cu 5-7% fata de 2010.

Printre principalii concurenti ai McCann PR se numara Nicola Porter Novelli, Ogilvy PR, Graffiti Public Relations, Grayling Romania sau GolinHarris.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri