Ce televiziuni au castigat de pe urma protestelor

Primul final de saptamana cu proteste a dus la o crestere importanta a audientelor televiziunilor de stiri, in timp ce in cel de-al doilea weekend s-a observat o usoara scadere, audientele mentinandu-se insa in continuare peste nivelul weekendului in care nu au existat proteste, arata datele Kantar Media, furnizate de agentia de media Brand Connection.

Analiza a fost realizata pe populatia din mediul urban, iar programelele monitorizate au fost doar stirile, talkshow-urile, emisiunile socio-economice live, difuzate dupa ora 17.

Practic, in toate cele trei weekenduri analizate (6-8 ianuarie, 13-15 ianuarie, 20-22 ianuarie), liderul de audienta a fost, ca de obicei, Pro TV. Insa, daca in general, postul din Pache Protopopescu este urmat de Antena 1, in primul weekend cu proteste (13-15 ianuarie) dupa Pro TV s-a aflat canalul de stiri Antena 3, cu un rating mediu de 5,6 puncte.

Postul de televiziune, parte a trustului Intact, a inregistrat o crestere a ratingului mediu de la 2,5 de puncte in weekendul fara proteste la 5,6 in primul final de saptamana cu manifestatii de strada. In weekendul trecut, al doilea cu proteste, canalul a ajuns pe pozitia a treia in topul audintelor, inregistrand dupa ora 17.00 un rating mediu de 3,8 puncte.

Pe de alta parte, principalul competitor al Antenei 3, postul Realitatea TV, a crescut de la un rating mediu de 1,3 puncte in weekendul fara proteste la 2,5 in primul weekend de manifestatii. In acelasi timp, in cel de-al treilea weekend analizat audientele dupa ora 17.00 ale Realitatea TV au scazut la 1,8 puncte de rating.

„In concluzie, cele doua statii de stiri Antena 3 si Realitatea au beneficiat de pe urma aparitiei protestelor, insa, de la o saptamana la alta, audientele acestora se reaseaza in intervalele naturale ale statiei, audienta pierzand interesul derularii evenimentelor”, afirma Ileana Tomescu, managing partner al agentiei de media Brand Connection.

Sursa: Datele Kantar Media, furnizate Analiza Brand Connection (date: Kantar Media)

Analiza a fost realizata pe populatia din mediul urban, iar programelele monitorizate au fost doar stirile, talkshow-urile, emisiunile socio-economice live, difuzate dupa ora 17.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri