Saatchi&Saatchi PR, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de relatii publice, lanseaza in curand doua divizii noi, una dintre ele axandu-se pe managementul crizei, iar cealalta se concentreaza pe domeniul comunicarii sociale corporatiste (CSR), a afirmat pentru wall-street.ro, Larisa Petrini, managerul agentiei de PR.

Astfel, compania va lansa in aproximativ doua saptamani 24/7, divizia de managementul crizei, in timp ce divizia de CSR urmeaza sa fie lansata in luna mai.

Cele doua divizii vor avea propriii angajati dedicati. In prezent pentru Saatchi&Saatchi PR lucreaza zece oameni, iar pana la finalul anului va ajunge la in jur de 15.

Compania are 14 clienti, iar businessul agentiei ar putea creste anul acesta cu in jur de 20% fata de 2011, spune Larisa Petrini.

Saatchi&Saatchi PR este parte a Centrade Saatchi&Saatchi, grup de comunicare care include si companiile: Saatchi & Saatchi (agentie de creatie), Saatchi & Saatchi X (organizare de eveniment- BTL), Zenith Media (media), Pantone Studios (productie), Cable Direct (regie de vanzari) si Chainsaw Europe (servicii de post-productie audio si video).

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri