Producatorul aplicatiei Angry Birds a incheiat o intelegere cu Wal Mart pentru introducerea de indicii legate de noul joc in produsele comercializate in lantul de magazine.

Astfel pasionatii aplicatiei pentru smartphone-uri vor putea gasi aceste indicii pentru nivele bonus in tricouri, jucarii si snacks-urile din toate locatiile Wal Mart, conform Chicago Tribune.

Rovio, compania care a produs jocul pentru telefoane mobile vrea ca prin aceasta initiativa sa devina un brand cu notorietate mondiala.

Valoarea ei este estimata la 9 miliarde dolari.Angry Birds a fost lansat in urma cu doi ani si a devenit in scurt timp foarte popular in randul detinatorilor de smartphone-uri fiind download-at de 700 de milioane de ori. Este de asemenea jocul cu cea mai mare rata de crestere de pe Facebook.

Reprezentantii Rovio sunt multumiti de intelegerea pe care au facut-o datorita numarului mare de persoane care vor avea acces la produsele lor.

Jucatorii vor putea accesa indiciile pentru Angry Birds si pe pagina de Fcebook a companiei Wal Mart, ce are deja 13 milioane de fani.

Rovio mai are o intelegere similara cu cei de la Barnes & Noble, insa deal-ul cu Wal Mart este mai important din cauza celor 3000 de locatii pe care le detine lantul de retail.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Meli Melo Paris a deschis un nou magazin