A fost lansata a doua carte Consumer Superbrands: 37 de branduri premiate

37 de branduri au fost premiate in cadrul celei de-a cincea editii a Superbrands Romania, un program care s-a finalizat prin lansarea celei de a doua carti Consumer Superbrands pentru Romania.

Brandurile premiate sunt: Adevarul, Agricola Bacau, Avon, BCR, Beciul Domnesc, BMW, Bonduelle, Borsec, Castrol, Chivas Regal, Coca Cola, Cosmote, DHL, Doncafe, Gealan, Germanos, Heineken, Help Net, Johnson's Baby, JW Marriott, Kandia, Medlife, Mol, Nivea, Orange, Petrom, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Rigips, Rompetrol, Romtelecom, Santal, Savana, Sensiblu, Vel Pitar, Western Union, Yves Rocher.

Cel mai important premiu (Honorary Recognition) a fost oferit Republicii Moldova pentru proiectul e-Transformare (e-guvernare), derulat de catre Guvernul Republicii Moldova, ca recunoastere a demersurilor tarii vecine de a se „inscrie intr-o traiectorie europeana”.

In editia din acest an au fost analizate 1260 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii. Cercetarea a fost facuta de catre 26 specialisti in management, marketing, comunicare si branding, care au evaluat brandurile in functie de trei criterii: calitate, incredere si diferentiere pe piata. 740 de branduri s-au calificat pentru cercetarea de piata, realizata de catre Superbrands Romania in colaborare cu Nielsen Romania pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori. La finalul cercetarii, 300 de branduri au obtinut statutul de superbrand pe piata din Romania, lista completa fiind publicata in cartea Consumer Superbrands.

Organizatia Superbrands desfasoara programe precum Business Superbrands, Consumer Superbrands, Luxury Superbrands, Cool Brands, Sports Brands si este in Romania de sase ani. Pana acum au fost publicate 5 carti dedicate brandurilor prezente pe piata locala.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri