Societatea Romana de Televiziune a sublicentiat mai multe competitii sportive, printre care Jocurile Olimpice de la Londra, EURO 2012 si Cupa Mondiala din 2014, catre Romtelecom pentru 4,65 milioane de euro (cu TVA), conform datelor din contractual incheiat intre cele doua companii.

Contractul dintre TVR si Romtelecom

Raportul a fost publicat de cotidianul Jurnalul National.

Practic, sumele care trebuie incasate de TVR sunt:

Jocurile Olimpice de Vara de la Londra: 600.000 de euro, fara TVA (744.000 euro, cu TVA)
Liga Campionilor (semifinala, finala si Supercupa Europei, sezonul 2011-2012): 250.000 de euro, fara TVA (310.000 de euro, cu TVA)
Meciurile Echipei Nationale de Fotbal (perioada 2010-2012): 250.000 de euro , fara TVA (310.000 de euro, cu TVA)
Campionatul European de Fotbal din 2012: 1,1 milioane de euro, fara TVA (1,16 milioane de euro, cu TVA)
Campionatul Mondial de Fotbal din 2014: 1,15 milioane de euro, fara TVA (1,42 milioane de euro, cu TVA)
Campionatul European de Atletism ( 012) : 150.000 de euro, fara TVA (186.000 de euro, cu TVA)
Campionatul Mondial de Schi Alpin (2011): 100.000 de euro, fara TVA (124.000 de euro, cu TVA)
Campionatul European de Handbal Masculin (2012): 150.000 de euro, fara TVA (186.000 de euro, cu TVA.

Contractul dintre SRTv si Romtelecom a fost incheiat in noiembrie anul trecut.

Operatorul de telecomunicatii Romtelecom a preluat aceste competitii pentru ca detine detine canalul Dolce Sport, iar prin difuzarea de continut exclusiv incearca sa se diferentieze de ceilalti jucatori din domeniu (de exemplu, RCS&RDS si UPC) si astfel sa atraga clienti noi.

Societatea Romana de Televiziune este anchetata in cazul contractului de sublicentiere de competitii sportive catre Romtelecom.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri