2 Iulie 2012

Romanul care a ajuns CEO de retea de advertising: Publicitatea este cea mai ineficienta metoda de promovare



Publicitatea este cel mai ineficient mijloc de promovare, in timp cea mai de succes este metoda “word of mouth”, mai exact recomandarile pe care si le fac cunoscutii in legatura cu un produs sau serviciu, a declarat Peter Georgescu, cel care intre 1994 si 2000 a fost presedintele si directorul general al retelei de publicitate Young&Roubicam.

Georgescu a adaugat ca un alt mijloc de comunicare foarte eficient este PR-ul (relatiile publice) si le-a recomandat managerilor din companii sa isi faca din presa un aliat.

“Nu uitati de presa. Cooperati cu media, ajutati-i pe jurnalisti sa inteleaga ceea ce vreti sa faceti”, a explicat publicitarul.

Citeste si: Peter Georgescu, singurul roman ajuns CEO de retea de publicitate: Oamenilor le este frica sa investeasca aici din cauza coruptiei

Romanul Peter Georgescu (73 de ani) a emigrat in 1954 in SUA, iar in 1994 devenea primul sef al retelei care era nascut in afara Statelor Unite.

El s-a aflat saptamana trecuta in Romania la invitatia Institutului Aspen pentru o discutie despre brandul de tara. Georgescu a venit pentru prima data in Romania dupa Revolutie in anul 1997, iar, ulterior, a revenit in 2002. De altfel, in urma cu zece ani a fost cea mai recenta vizita a sa in tara.

Peter Georgescu are o experienta de peste 37 de ani in pozitii de management, atat in Statele Unite, cat si in Europa. Intre anii 1994 si 2000, perioada in care a fost presedinte al Young & Rubicam, veniturile companiei au crescut cu 300%, iar profitul cu 900%. In timpul mandatului sau, Young & Rubicam a construit cea mai extinsa baza de date de branding la nivel mondial si a dezvoltat pe baza acesteia un model propriu pentru evaluarea si gestionarea brandurilor. ,



Citeste si