Agricola, unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania a investit 200.000 euro in rebranding, iar alaturi de o noua campanie de promovare, costurile totale se vor ridica la 1 mil. euro.

Realizat de agentia BrandTailors, rebrandingul consta in adoptarea unei identitati corporate diferite de cea a brandului de produs, iar investitia in concept si implementare s-a ridicat la 200.000 euro.

Compania estimeaza ca valoarea totala a acestui proces, completata de o noua campanie de comunicare ATL precum si de promovarea noii imagini a Agricola la nivel international, se va ridica la aproximativ 1 mil. euro.

In urma procesului de rebranding, compania estimeaza cresteri in valoare a vanzarilor de aproximativ 15%.

Principala noutate rezultata in urma finalizarii procesului de rebranding consta in adoptarea unei identitati corporate adresata partenerilor diferita de identitatea de brand, adresata consumatorilor. Noua identitate de produs este alcatuita dintr-o frunza de tei vazuta dintr-o perspectiva ce ii confera forma unei inimi, pe care se afla asezata o picatura de roua. Sloganul brandului de produs este coerent cu noua imagine: „Inima de prospetime”.

Noua imagine a brandului corporatist valorizeaza un puternic simbol romanesc, fiind o reprezentare moderna si stilizata a piesei „Closca cu puii de aur” a tezaurului de la Pietroasa. Noua promisiune a brandului corporatist „Agricola - neam de gospodari” vorbeste despre respectul pentru traditia „lucrului bine facut” dar si despre istoria de peste 50 de ani a companiei.

Noua identitate corporate si de brand au fost realizate de BrandTailors si vor fi promovate, in primul rand, la raft, prin comunicare in principalele puncte de vanzare. Ulterior, acestea vor fi comunicate prin tactici de PR dar si ATL catre consumatori si parteneri, o noua campanie de comunicare urmand a fi anuntata de companie.

Noua identitate a fost implementata, in acest moment, in proportie de 85%, prin schimbarea ambalajelor produselor si realizarea unei imagini coerente si in magazinele Agricola.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri